Måndag..

... Vilket betyder ny vecka och nya möjligheter. Denna vecka är det även midsommar och en trop till landet för att umgås med älsklingens sida av familjen, Jeppe å Evelina, äta å dricka massa gott samt bara ha de allmänt mysigt/trevligt🌺
 
När ni läser detta inlägg så lär jag ligga å sova så gott efter nattens jobb, då inlägget är tidsinställt. 
Runt halv 1 så kommer pappa ringa å väcka mig då han ska lämna av grabbarna hemma. De va först tänkt att jag skulle hämta bilderna från 1 års fotograferingen då det inte blev av tidigare förra veckan men tanke på att Casper mår som han gör så få kommer jag få skjuta på de ännu mer. Senast tors fm så måste korten vara uthämtade då jag ska ta med mig svärmors kort till landet. Under dagen, om Casper inte e alltför kinkig nu, så ska jag göra ett försök till att sätta upp hyllorna (som ska bli nattursbord) i vårt sovrum samt skruva ihop nya hatthyllan och eventuellt sätta upp den. Ska iallafall få någorlunda ordning i hallen. 
 
Har helt glömt bort att visa några bilder från 1 års fotograferingen. Försökte ju ta kort på projektorn när vi skulle välja de bilder som vi ville förstora. Tyvärr blev de inte så pass bra kvalite som jag önskat men fick iallafall alla bilder. Här nedan får ni se resultatet å då förstår ni vad jag menar med sämre kvalité (suddigt, grynigt å färgerna ser lite konstiga ut)... Tur att våra bilder som jag ska hämta e i toppskick☺️
 
Annars så blir massa mys, lek å bus med båda grabbarna samt kolla på Sveriges första match i årets VM, i väntan på att älsklingen ska komma hem☺️
Senare idag så kommer även firandet av Evelina upp på bloggen, så håll utkik☺️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0