Student🇾đŸ‡ȘđŸŸ

DĂ„ Ă€r det dags för alla dessa student tider igen. Minns de som igĂ„r, min egen student. TĂ€nk att de redan Ă€r 7 Ă„r sedan. 7 hela Ă„r!! Helt sjukt va Ă„ren har gĂ„tt Ă„ vad mycket som har hĂ€nt sen dess! Denna dagen Ă€r oförglömlig trots att den va vĂ€ldigt lugn Ă„ ingen röjarfest direkt (minns att jag skulle upp Ă„ sommarjobba pĂ„ en förskola kl. 6.30 dagen efter studenten Ă„ ta hand om de minsta barnen). TyvĂ€rr har jag ingen större kontakt med nĂ„gon av mina gamla klasskompisar, mer Ă€n via fb och nĂ€r nĂ„gon fyller Ă„r🇾đŸ‡Ș
 
Idag Ă€r det iallafall min kusin Felix's student. Vill börja med att sĂ€ga STORT GRATTIS och vad han har kĂ€mpat dessa Ă„ren pĂ„ gymnasiumet! Vi trĂ€ffas mer eller rmindre bara nĂ€r det Ă€r födelsedagar, men trots de sĂ„ Ă€r jag en stolt kusin❀
Vid 17 tiden ska vi pĂ„ Felix mottagning och trĂ€ffa nĂ€ra Ă„ kĂ€ra. Äta Ă„ dricka gott. Kommer förhoppningsvis bli en underbar avslutning pĂ„ denna fredag innan familjen Ă„ker hem Ă„ kryper till kojs.
2 bilder frĂ„n min studentfotografering, 2 veckor innan de va dags eller ngt sĂ„nt. Inte de bĂ€sta men de va de enda jag lyckades fĂ„ fram pĂ„ mobilen😝

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0