Godmorgon...

.. Till denna underbara å soliga onsdag. Värmen fortsätter än idag så de e bara å njuta. Skulle dock behöva komma lite regn om man tänker på alla växter, de e så torrt i rabatterna. Men om jag får önska så får de i såna fall regna på natten så man som sagt kan njuta av värmen å vara ute i solen👍
 
Jag har som sagt jobbat natt 2 av 2 nu, å jag e dunder trött då jag inte har sovit speciellt mycket de senaste dygnen. Har en del sömn att ta igen..
Nu är det endast 20min kvar innan jag slutar å jag hoppas att grabbarna sover minst till halv 9 så jag kan krypa ner bredvid dom en liten stund iaf innan de vaknar. Byter plats med älsklingen helt enkelt. Igår möttes jag av 2 grabbarna som sov som stockar (se bild nedan), idag får vi se vad jag möts av😍
 
Idag blir de annars en lugn dag. Ingenting inplanerat mer än att försöka rensa lite till hemma i trädgården. Ska sätta ner tagetes i rabatten e de väl tänkt och så lite mer motter å sallad.
Ska även slänga in ett inlägg om gårdagens TomTits besök😍
 
Hur ser eran onsdag ut? 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0