Godmorgon...

... Till er som har sovit i natt. För min egen del så hade de egentligen varit skönt å fått gå å sova någon timme men icke då. Nu blir de å göra sig i ordning för denna fredag å vad den här dagen har att bjuda på😊
 
Sover grabbarna när jag kommer hem blir de att väcka älsklingen å skicka iväg honom till jobbet. Därefter blir de å krypa ner en stund i sängen bredvid guldklimparna tills dom vaknar. Därefter frukost, påklädning å sen ta en promenad till en av grannarna. Om dom inte sover så börjar vi med frukost direkt.
Casper (och Theo) ska få leka med en kille som heter Troy, som är 3 mån äldre än Casper. Blir att vara där å fika tills Casper ska sova. Jag skulle vilja krypa ner i sängen tillsammans med honom å sova lite, men samtidigt så skulle jag behöva rensa ute i rabatten + att jag inte vill lämna Theo helt själv. Han kanske kan ligga i sängen han också å kolla film under tiden. Brukar gå hem för honom. Får se hur jag gör när de väl e dags 😊
 
Nu blir de iaf hemgång från jobbet. Receptet på pasta pestogrytan med kyckling kommer upp under dagen (tidsinställt inlägg). Så håll utkik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0