Olustigt å lite obehagligt

Den senaste veckan har något konstigt hänt med min blogg. Den har krånglat massor och jag har blivit nekad åtkomst vid flera tillfällen, både efter varann och med någon timmes mellanrum mellan försöken. 
Efter mycket om å men kunde jag logga in, MEN då i någon annans namn. Loggade ut mig, men kunde inte logga in igen på någon timme. Återigen när jag lyckades logga in va de i ytterligare någon annans namn.  Vet inte hur många gånger detta hände men de kändes som om att bloggen spelade mig ett spratt samtidigt som en liten obehagkänsla dök upp. Hur många hade tillgång till mitt bloggkonto egentligen? Sen när jag fick svar på en kommentar jag hade lämnat på någon annans blogg, kom en obehagkänsla igen. Det va nämligen en blogg som jag ALDRIG varit inne på å läst, vet inte ens vem personen är, men ändå så hade jag lämnat en kommentar. Det obehagliga va att kommentaren hade lämnats i någon annans namn.. 
 
Då kom tankar upp som:
* Hur många felaktiga kommentarer har "jag" skrivit?
* Hur många som har haft eller fortfarande har tillgång till mitt bloggkonto?
* Vem gör något sådant?
* Varför göra så att någon annan hamnar i en svår/jobbig situation istället för att fixa en egen blogg? 
 
Allt detta kändes som sagt både olustigt å lite obehagligt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0