<3



Hej hej :D

Kom nästan nyss hem ifrån en hel dag på jobbet.
Dagen var relativt lugn och i vissa stunder tyckte man att tiden bara flög förbi, haha.
Jag stängde med Christina och Semjon, samt vakten Mats :)
Det som är jobbigast med jobbet är när Semjon håller på med en. Asså man bli så himla äcklad och irriterad på honom, men han verkar bara tycka de e kul -.-'
Idag satte han på en sån där larm grej på min väst, å när jag skulle hämta kundvagnar börja det tjuta! Asså de e bara så himla irriterande! Han kommer jämt upp bakom en och tar en på midjan å säger "Tja snygging" med en äcklad röst! Asså de e typ som om man vill spy ! :o

Men nog snackat om honom! Dagen var annars väldigt bra :) Sov till kl. 11 och träffade Ella (som jag skrev i det tidigare inlägget) kl. 13 :)
Vi satt och prata och skrattade nästan hela tiden :D
FAAAAN va jag har saknat de, dessa veckor som vi bråkat! Aldrig igen!
Ingenting ska komma emellan oss, spec inte KILLAR!!
Älskar dig gumman! <3

Ska nog runda av lite nu :) Eftersom man har huset för sig själv hela natten blir de nog att ta de lugnt och titta på film ett bra tag ikväll :) men ingen aning om vad för filmer än så länge :/
Eftersom jag har fotbollsmatch imorgon blir de nog ändå inte att jag lägger mig så himla sent, tanke på att de e en viktig match emot Kvicksund! Men de kommer nog gå bra :)
Resten av familjen e uppe i Borlänge hemma hos mina kusiner eftersom min ena morbror, Peter, fyller 40 år :) GRATTIS till honom! :D
De känns ärligt väldigt tomt här hemma utan mina föräldrar och lillbrorsan :/ men jag klarar de, de e ju bara 15 tim kvar tills jag träffar dom på matchen, haha :D
Men de kommer bli väldigt skönt att ha huset för sig själv och bara ta de lugnt å inte tänka på alla andra runt omkring sig! :)
men nu ska de bli film tittande så vi hörs!

Go´natt bloggen vi hörs imorgon !
puss å kram
                     Zandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0