Första inlägget :D

Hej hopp ! :D

Denna blogg kommer mest bestå av mina
känslor, mitt vardagliga liv (träningar, jobb, vänner, familj m.m),
hur jag mår, allt jobbigt jag håller inom mig samt runt omkring mig :)

Allt detta bloggande är något helt nytt för mig, men hoppas att jag lär
mig mer med tiden och ju mer jag skriver samt fångar in inspiration ifrån
andra bloggar :)
Men men i alla fall, jag är en väldigt känslosam tjej som har svårt att styra sina känslor. 
Jag håller vänligt mycket inom mig, som jag gärna vill få ur mig
och har gjort en mycket längre tid.
Därför kände jag att det här med att ha en blogg, skulle vara ett bra sätt att får
ur sig allting (i alla fall de mesta).  :)
Jag har många kompisar som även de börja blogga för
samma anledning som mig, å de har nu vågat lätta på sitt hjärta betydligt mkr mer
tack vare sitt bloggande :)

Önska mig lycka till! :D

Puss å kram
             Zandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0