Första mötet med ....

Hahaha, jag vet de va inte spec länge sen jag skrev xD
men kunde inte låta bli hehe.
Blev tvungen att få skriva av mig lite !
Träffa *anonym* första gången idag på 2,5 mån!
Fy fan asså...
Alla dessa underbara minnen ifrån våran tid "ploppa" upp i mitt huvud och förvandlades till något
jävligt negativt och dåligt efter de han gjort, sagt å skrivit...

Jag är en sådan person som kan förlåta någon väldigt lätt, men de här?! Nej de kommer ta ett tag...
Han har fan betett sig förjävligt och hur jävla idiotiskt som helst, å han sa att han ville vara min vän, men nej tydligen inte...
Eller nej vänta... han LÅTSADES vara min vän för att jag skulle acceptera honom å en av mina bästa vänner...
Att bara ljuga om en sån sak har jag svårt å acceptera...
Om han inte hade ljugtit om allting och gjort de han gjort så hade jag kunnat acceptera allting efter ett tag.. men inte nu...
Men aja jag orkar inte bry mig om honom längre !
Han bad mig dra åt helvete.. så fine!
Orka lägga ner mer tid på honom, han är inte värd de just nu å
 kommer inte vara de på ett bra tag efter de han gjort!!



Kommentarer
Postat av: The riddler

haha fick höra ryckten om att någon dammpade i en blogg o så var det du :D kul att du skriver det som att jag med mitt underbara liv skulle ha problem :P lycka till med din patetiska blogg om alla dina problem ;D

2010-09-06 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0