I will never gonna loose you <3



Sofia Taraldsson

Ett liv utan dig skulle vara som ett
hav utan vatten.
Ett liv utan dig skulle vara som en
sol utan ens solstrålar.
Ett liv utan dig skulle vara som en
ängel utan dens änglavingar.
Men framför allt skulle det inte finnas någon Zandra,
det skulle inte finnas någon Krull, eller någon Zäta
och framför allt skulle der inte finnas något vi...
För utan dig är jag inte hel...

Man kan jämföra dig och mig med en
bil utan bränsle,
en ängel utan ens vingar,
ett halvt hjärta som saknar den andra halvan.
Det funkar inte om vi är ifrån varandra...
Du, Sofia, är min andra hjärthalva,
för utan dig finns inte jag,
mitt liv skulle vara borta,
helt bortblåst och bortglömd...
Det är du som gjort mig till den Zandra jag är idag,
som alla uppskattar och älskar
för den hon är.
Så jag är hjärtligt tacksam över allt det du
har gjort och framför allt
gör för lilla mig...

Jag skulle aldrig ha klarat mig utan dig vid min sida,
framför allt att inte få ha dig i mitt hjärta.
Att aldrig få dela med mig av mitt liv,
att aldrig få komma till dig när
alla dessa olyckliga, svåra och jobbiga känslorna
tar över min själ, min kropp och mitt hjärta.
Det skulle aldrig gå...

Sofia, du är min bejb, min bästavän, min sis
och det har du varit sen den dagen
då vi möttes första gången för ett antal år sedan.
Den dagen då jag förstod att du var något speciellt,
att du var en sådan tjej som man ALDRIG skulle vilja förlora
samt att det var vi,
att vi hade något speciellt mellan oss.
Det kommer alltid att finnas något emellan oss som håller oss samman,
oavsett om något kommer emellan,
så kommer vi alltid att hitta tillbaka.
Du kommer alltid att vara min eviga lilla ängel, nu och för alltid...

Något som verkligen stämmer in är det här:
"Jag bad han där uppe att vaka över dig,
men efter bara någon sekund fick jag som svar
att ingen kan vaka över en som redan är världens ängel"
Du är och kommer förbli världens finaste och underbaraste ängel<3

Jag vet att det är svårt att förstå,
svårt att föreställa sig,
men du är den person som står mig allra närmast
och den enda som jag verkligen kan prata med om exakt allting,
oavsett vad det skulle vara.
Jag har sagt dessa tre ord ett antal gånger till ett antal personer,
men aldrig menat det så mycket som jag gör/gjort när
jag har sagt/säger dem till dig...
"JAG ÄLSKAR DIG!<3"
Jag vet att det inte räcker med att säga dessa betydelsefulla ord
för att bevisa sina känslor och sin tacksamhet för en person,
speciellt när det gäller dig Sofia.
För oavsett vad jag säger och skriver så är det inte ens en bråkdel av hur tacksam,
glad och framför allt lyckligtlottad jag är att få vara en del av ditt liv...
Det kommer det aldrig att finnas,
hur mycket jag än vill och försöker..
Förlåt! :´(

Som jag alltid har sagt och lovar så kommer jag alltid att vara din,
du kommer alltid att vara min,
vi kommer alltid att vara varandras och
det är det enda som bevisar/betyder något
oavsett vad som sägs och skrivs runt omkring oss...
Jag älskar dig och det står jag för,
för du är det enda som håller mig i liv,
Sofia! <3

YOU AND ME FOREVER,
TLL THE DAY WE BOTH DIED!!
<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: din bejb <333333

Åh asså Zäta jag vet inte vad jag ska skriva :')

Du är så gullig bästavän, den allra bästa!!

När jag läste texten fick jag tårar, du är så underbar sis!!

Utan dig finns ingen fia, en stor del av mig skulle fattas!

Den viktigaste pusselbiten i ett pussel skulle saknas!

förlåt att jag inte skriver så mkt, men jag vet inte vad jag ska skriva .. :( <3

finns ingen bättre än dig gmn!

Jag älskar dig, & de står jag för!

<33333333333333333333333333333333333333333333333

2010-09-03 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0