Träffa Ella! :D

Kände bara för å lägga upp en bild på mig ^^    Ska nu iväg å träffa Ella! :) ska bli jätte kul, efter allt de som har stått i mellan oss... Aldrig igen säger jag bara! Jag skulle aldrig klara mig utan henne för hon finns å har alltid funnits vid min sida i flera år, å så pajar allting när en s.k. kille kommer in i bilden! Jag blev förälskad -> de tog slut, Han blev förälskad i Ella efter 3 v -> de tog slut... Han skyller allting på mig osv -.-' orkar inte riktigt gå in så mkt detaljer, men de jag kan säga e att han e en J***A idiot som inte betyder någonting för varken mig eller Ella :) Fett skönt ärligt talat, han e inte värd ngn så bra som oss (haha lät lite egoistisk där men ni förstår förhoppningsvis hur jag menar) !        Lägger in ett inlägg senare ikväll :)      puss åkram                Zandra <3

Ska nu iväg å träffa Ella! :) ska bli jätte kul, efter allt de som har stått i mellan oss... Aldrig igen säger jag bara!
 
Jag skulle aldrig klara mig utan henne för hon finns å har alltid funnits vid min sida i flera år, å så pajar allting när en s.k. kille kommer in i bilden!
Orkar inte riktigt gå in på så mkt detaljer, men de jag kan säga e att han e en stor idiot som gjorde allt de han gjorde! 
Å veckans skämtsammaste skämt, som jag fått höra av en kompis är :
 han har gått å blivit player å super (festar hela tiden)!!
hahaha asså shit va har de blivit av den killen egentligen ! först så håller han inte på med någonting sånt alls å satsar på volleybollen till över 200 % å nu helt plötsligt så har han blivit player, strular med allt å alla å super/ går på fester varje kväll/helg!
Lite svårt å fatta...

 Men i alla fall, ska dra nu, lägger in ett inlägg senare ikväll :)
Hare bra!

puss å kram
                                 Zandra <3


Kommentarer
Postat av: vem kan det vara :P

ojojoj

1 jag drack 3 gånger under sommren

2 du är nog den tjej med mest problem jag träffat

3 jag hade ditt lösen till allt på en lapp så någon hittade den...typ

4 allt var ju ditt fel till och med dina vänner sa det

5 jag spelar inte volleyboll på sommaren

6 kul att jag får vara med så mycket i din blogg du har en jävla massa ryckten efter dig nu hare gött

2010-09-06 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0