1. Pressentera mig själv

Zandra Linnéa Maria Kjelledal heter då jag.
Jag föddes den 18 oktober 1992 kl. 00.45 i Södertälje.
Bor tillsammans med min familj i den lilla "byhålan" Järna,
 där alla känner alla, så vill man inte att något ska spridas ut, så e de bäst att man håller det
för sig själv, för i Järna sprids allting väldigt snabbt.
Men jag trivs väldigt bra med människorna här.
Jag går sista året på gymnasiet, på en skola som heter Igelstaviken som ligger i Östertälje. Tidigare har jag gått på Eneskolan, Tavestaskolan och mitt dagis Björkbacken.

På min fritid spelar jag fotboll (målvakt och vänsterback), i Nykvarns damlag (New Mill). Jag spelade tidigare i Järnas damlag på samma positioner, men bytte till New Mill alldeles nyligen faktiskt, för att utveckla mitt spel och mig själv, samtidigt som jag inte riktigt kom överrens med min tränare i järna. New Mill vann serien i år (2010) och gick därmed upp till div 4, vilket kommer bli kul att få spela i. För Järna gick det mindre bra.
Och som många säkert tror så är det inte därför jag byter lag, att jag går till ett vinnande lag.
I så fall har ni verkligen fått fel uppfattning om mig.
Jag är även ute och springer minst en gång i veckan, för det mesta med Mikaela.
Det är en väldigt skön å fri känsla att vara ute å springa, även om de kan vara lite kallt just nu på vintern.
Jag har även spelat basket i 9 år, men la skorna på hyllan i våras,
pga. att laget inte var så jätte seriöst och spelare kom oc gick lite hur som helst.
Det är inge kul å spela i ett sånt lag då + att fotbollen tog alltmer tid.
Jag tillhörde då klubben SBBK.

Det finns ett antal personer som jag aldrig skulle kunna leva utan. De finns jämt vid min
sida oavsett vad, och de betyder verkligen allt för mig.
Orkar tyvärr inte rabbla upp alla, för de skulle ta ett tag, men några är iaf:
Mikaela Gustavsson, Sofia Taraldsson, Malin Hall och Madeleine Dahlqvist.
Tack för att ni finns!

Det finns nog inte så mycket mer att säga om mig,
de e bara att fråga om ni undrar något :)
<3


Kommentarer
Postat av: M

jag ÄLSKAR dig ! <3

2010-12-22 @ 15:15:53
URL: http://mikaelasgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0