Utan dina andetag, utan ditt hjärta, utan din själv... finns ingen Zandra, för det är du som gör mig hel, gör mig till den Zandra jag är idag ! Så vad du än gör... LÄMNA MIG ALDRIG!!! <3

 

Sofia Taraldsson,

vad ska man säga?
Du är en så himla fin tjej, som man aldrig
skulle vilja förlora.
Man vill aldrig börja gräla med dig,
för det skulle göra så j*vla ont i både hjärta och själ,
eftersom du gör mig hel <3
Du har så himla stort och varmt hjärta,
som man önskar att alla personer på denna jord har,
men tyvärr finns det inte så speciellt många...

Jag skulle aldrig klara mig utan dig,
utan ditt skratt och leende på läpparna,
utan dina tokiga och knäppa kommentarer när du inte förstår,
utan dina kramar,
utan dina tokigheter,
utan dina andetag...<3

Du e mitt allt, och lite till !
Du betyder så himla mycket för mig,
det går inte att förklara, varken med ord, text eller bilder,
för det är inte tillräckligt mkt ändå...
Ingenting skulle kunna förstå hur mycket du verkligen betyder för mig,
eftersom jag själv inte vet hur oendligt mkt det är... <3

Jag älskar dig för den du är,
älskar dig för den du har gjort mig till,
älskar dig för att du alltid finns här,
dag som natt! <3

Zär Zandra + Störda Sofia =
BEST FRIENDS FOREVER!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: fiiiiaaa :*

aaaaw men gumman vad sööt du är!! :'))

Älskar dig mest din bög, du är allt! klarar mig inte utan dig sis!!

pussss <3<3<3<3<3

2010-12-12 @ 22:17:20
Postat av: fiiiiaaa :*

Btw, du va verkligen tvungen att ta den där jävla bilden på mig va? hahahahhah fyfan xD<3333

2010-12-12 @ 22:18:01
Postat av: Krull

Det är du som är gullig!! :'))

Jag försöker bara få ner mina känslor fr dig gumman <3 du betyder så jävla mkt för mig!!! <33333333333333333333333333

2010-12-13 @ 12:15:36
URL: http://zandrakjelledal.blogg.se/
Postat av: Krull

haha ah jag var tvungen att ta den bilden (A)

men titta på mig då :s va fan... haha xD

<33333333333333333333

2010-12-13 @ 12:16:10
URL: http://zandrakjelledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0