Varför ska du jämt säga vad du tkr å tänker om saker och ting när det bara är negativa och dumma saker? Vad tjänar du för de? INGENTING !! Håll ditt skit för dig själv å låt mig leva MITT LIV!!!



Ledsen för att det inte har blivit nga inlägg på nga dagar,
har haft fullt upp med plugg, jobb, julklappsinköp å lite annat runt omkring.

Anatomi - och svenska provet kändes bättre än jag hade trott,
men sen kan ju resultatet vara sämre när man väl får tillbaka de...
Den som väntar får se helt enkelt.
Nu blir det att fokusera på kemi provet, "Genteknik & Genetik", som vi har den 21:a,
samma dag om vi går på jullov!
 Skönt att mamn slipper ha plugg över lovet, men inte så kul att sitta å plugga enda in i det sista -.-'
Men men som jag sagt tidigare, livet e inte alltid så rättvist!

Fick även veta häromdagen att jag tydligen är ett "största misstag" för en viss person...
Att han ens orkar bry sig,
de va ju enda han som verkligen ville, långt innan vi blev tillsammans,
å så helt plötsligt e de jag som e ett stort misstag !
Jag menar, vad e de jag har gjort?
NADA, jämfört me honom !
De e inte jag som har hackat mig in på hans sidor och ändrat/skrivit/skickat hur mkt saker som helst,
till flera olika personer, låtsas vårit hans vän för att acceptera saker, aldrig bett honom
dra åt helvete, behandlat honom som skit osv !
Men men tkr han de så fine med mig, jag bryr mig egentligen inte,
de e enda jag tkr e dåligt e att han skriver de så att alla kan läsa de, typ som om att han
e stolt över vad han tkr å att alla andra ska få en annan uppfattning om mig...
De han tkr å tänker kan han lika gärna hålla för sig själv!

Aja orkar inte bry mig, han lever sitt liv, jag lever mitt,
han e ingenting jag orkar lägga ner tid på,
de räcker med de 2 ½ månaderna vi va tsm... !!

I´m a free girl!! :D


Kommentarer
Postat av: Mummel

Gumman seriöst släpp de... du vet att jag alltid stöttar dej till 100% men seriöst släpp de... de blir bara jobbigt för dej själv om du går och ältar de. de är hans problem om han tycker de inte ditt

2010-12-19 @ 18:50:43
Postat av: [email protected]

2010-12-19 @ 19:54:40
URL: http://url
Postat av: Zäta

Jag vet, men de e inte så kul att han skriver de så att alla ser... skulle inte du heller tycka...

jag struntar i honom å har gjort jätte länge, men de e klart att de känns jobbigt när han skriver att man e det största misstaget han gjort så att alla på hans bdb ser de (å när jag känner de flesta)...

2010-12-19 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0