Kunde inte låta bli, de bara blev så

1. Presentera mig själv
2. Några av mina förhållanden genom åren
3. Mina föräldrar & syskon
4. Detta åt jag idag
5. Vad är kärlek?
6. Min dag
7. Min bästa vän
8. Mina favoritlåtar
9. Tjugo saker du inte visste om mig
10. Tjugo saker som skrämmer mig
11. Om jag var tvungen att byta utseende med någon skulle de vara ... därför att...
12. I min handväska
13. Den här veckan ska jag göra :
14. De här vill jag göra när jag är tjugo
15. Mina drömmar, så ser min framtid ut
16. Fula ovanor
17. De här får mig att gråta
18. Mitt favoritminne
19. Önskelistan 2011
20. Detta ångrar jag
21. De här är min drömkille
22. Det här gör mig arg
23. 20 klädesplagg jag gärna skulle vilja ha min garderob
24. De här önskade jag att ja gjorde mer
25. Den här dagen för precis ett år sen
26. Såhär växte jag upp...
27. Favoritplatser
28. Detta saknar jag
29. Det här är jag stolt över
30. Planer för detta år


Har sett många göra denna,
och man lär faktiskt lära känna personerna mer än man egentligen trott.
Tror även att det kan avra nyttigt att få skriva av sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0