If you decide that you of, I wish for only one thing of you: you sometime in the future, return to me ... you mean to me, more than you will ever understand / know! <3



Fan va sööööööt video!!
Jag är en väldigt känslig tjej, men det här e någonting som
många säkert skulle fälla en eller flera tårar när de ser... :')
Så himla underbar känsla att se alla lyckliga personer!
Jag önskar verkligen att jag kände desamma just nu och hela livet...

Tkr att det gulligaste är mellan 1.29-1.49 ! :')
Så himla glad tjej när hon får träffa sin pappa igen!
En magisk stund för dem båda !
Älskvärt! <3

Denna video får mig även att börja tänka på dig...
Hur mycket du verkligen betyder för mig,
Hur mycket jag skulle sakna dig om du försvann...
Hur mycket jag skulle ligga och gråta om nätterna,
inte få mycket sömn...
Du får mig att känna mig älskad och behövd,
genom att bara titta in i dina smältande ögon och se ditt vackra leende<3
En dag utan att jag skulle få se dem,
skulle vara svårt för mig...
Så snälla lämna mig aldrig.. !
<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0