Öppna upp ditt hjärta, och visa mig vägen...



Kallt, vitt och en känsla av att det snart är julafton!
En underbar känsla!
Önskar bara att du kunde vara här tillsammans med mig,
å uppfylla min allra största och enda önska...
Men tyvärr kommer det aldrig slå in,
för du lever där, å jag här...
Saknar dig otroligt mkt !
Varje gång jag ser dig, får jag den här känslan av lycka, saknad, värme, kärlek...
Du får mig verkligen att le,
känna mig speciell,
känna mig behövd
och framför allt älskad...
Du får mig att uppleva känslan av kärlek,
fastän vi lever på olika håll,
fastän jag har mina känslor och du har dina...
Önskar bara att du kunde känna det jag känner för dig,
och att du öppnar upp ditt hjärta lite mer så
 jag känner och vet hur du känner för mig innerst inne...
Mina känslor för dig är obeskrivliga,
å har varit i över 2 år...
Första dagen jag såg dig, kände jag känslan av att du är speciell,
att dig vill man aldrig förlora oavsett vad.
Du är speciell,
du är omtyckt
och det viktigaste av allt :
Du är älskad!

Jag saknar/gillar dig extremt mkt! <3


D-Ground - Missing You


Esco ft Fedarro - I Need You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0