Då e det snart dags för ytterligare en vecka...



Kände att jag skulle lägga upp en bil på mig och min käre lillebror,
men ah tyvärr blev det en bild ifrån 2009 xD
Gud, jag saknar verkligen håret :o
(förlängning)
E trött på mitt korta å tunna hår...
Många tänker väl nu "men låt det växa så blir de längre"
men då kan jag lika gärna säga nu att mitt hår växer INTE :(
Det säger t.o.m. frisörer och många andra å de har jag själv märkt :(
Istället för att bli längre och tjockare, blir det krulligare (korkskruvar- lockigt), kortare och tunnare :'(
Snart blir man väl flintis oxå.... xD

När men nu ska man vara lite positiv här, nu när det är söndag kväll :)
Ska ner till resten av familjen och titta på Beck å dricka te m. mammas urgoda nybakta banankaka! :D
MUMS!!!!
Imorgon blir de skola som vanligt, och bio med klassen + 3 klasser till.
Skolan bjuder tydligen på "I rymden finns inga känslor" !
Kmr nog bli bra :)

Nä men nu har Beck redan börjat (36 min sen), å te´t är upphällt.
Vi hörs mer imorgon :)
Puss och kram <3


Å justr, träningen GICK SKIIIIIT BRA!!! :D
Känslan att komma hem efter en tuff träning, älskar jag verkligen!
Då känner man att man har förtjänat en varm dusch ^^
haha
nä men nu blire hejdå ^^
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0