Dagen kan inte bli så mycket sämre... hahaha xD

HAHAHAHAHAHAHA asså shit !!
Den här dagen kan ju inte bli sämre xD

Började i morse med att jag hade försovit mig + att de tåget jag skulle ha tagit var inställt.
Så jag blev tvungen att ta nästa tåg, som visades vara förseningar på, vilket ledde till att jag kom fö sent.
Jag hann även inte äta någon frukost i farten så jag fick gå hungrig fram till lunchen
som inte va så jätte gott de heller xD
Jag förstod inte någonting av det jag räknade på matten utan jag bara skrev (helt fel),
På idrotten i skolan fick jag två "hockey" tacklingar av Sara och Maria direkt efter varann så jag flög xD 
Fick värsta brännmärkerna efter golvet, massa skrapsår på armbågarna och knäna + att de börjar bli blåmärken runt om såren xD Hahaha gav hela klassen ialla fall ett gott skratt ! xD
När det var dags att duscha efter en jobbig fotbollslektion, visades de att de hade stängt av all varmvatten, så vi fick duscha i iskallt vatten :o
När jag skulle hem med tåget var de tåget inställt, fick vänta på nästa som var 30 min försenat vilket gjorde att jag inte hann med anslutningen i Södertälje hamn.
Lite irriterad blev man ju eftersom de sa i högtalarna att de va anslutning i hamn men sen visades de att de inte var de... Kul... NOT !
 Kom hem 2 timmar senare än vad jag skulle gjort -.-'
När jag skulle gå uppför våran gata hemma, gick jag självklart just på det stället där det var en isfläck, så jag halkade å landade på rumpan xD 
Fick även reda på igår att dagens träning är inställd (jag som var taggad),
hemma är det fullt ös eftersom vi har 3 stycken firmor hemma hos oss osm gör om vårat "stora" badrum. 
Så det blir ju inte att man kan komma hem och ta det lugnt i lugn och ro, utan man får sitta och höra borr ljud hela tiden.
Eftersom de gör om vårat badrum har vi heller ingen dusch xD 
så varje gång man ska duscha får man åka hem till farmor å farfar! kul xD
När jag sedan kom hem å alla firmor hade åkt var det första jag gjorde att spilla varm kaffe på mina leggings så de verkligen brände xD hahaha

 hahahahaha asså de här e verkligen min dag! xD xD xD xD


Det blir att jag drar ut och springer ikväll oxå, blir inte förvånad om jag bryter benet eller ngt sånt bara för att xD
hahahahahah undrar hur denna dag kommer sluta!!!! xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0