Money is the life!


Ledsen att det inte blev ett inlägg igår kväll som jag hade lovat,
men hade en anledning.
Jag blev nämligen tvungen att jobba till stängning istället för Sarah.
Eftersom ajg inte jobbar så jätte mycket (finns nästan inga tider)
så kände jag att jag skulle ta den chansen :)
+ att jag känner att jag behöver ha pengar...
Jag stängde självklart med jobbets pajas, Marcus ^^
Som vanligt har man roligt med honom,
och han får en alltid på bra humör.
Retsticka är även ett bra ord för honom haha xD
Blev även tillfrågad om att jobba på fredag :)

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att idrotten ska börja.
Vi ska tydligen dansa folkdans ^^
hmm.... kul?
Idag har även "Anders och Andreas" namnsdag, så
GRATTIS ALLA SOM HAR NAMNSDAG IDAG!
Bl.a. pappa och Emil (brorsan).

Nä men nu blir det att dra ner till gymnastiksalen, och byta om.
Lovar att det kommer fler inlägg idag.
Puss & kram så länge!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0