No matter what you choose and have the option, there are always one or a few who are hurt and feel let down by one, and that it always arises negative views about the election ...





Visst känns det jobbigt, men jag är nöjd med mitt val !
Vill man utvecklas med det man älskar, så tar man chansen,
ett erbjudande om att få byta lag, händer inte så ofta,
därför bör man ta den chansen när man väl får den,
och den chansen tog jag...
Många i Järna förstår nog inte varför jag valde New Mill, varför jag
bytte lag, när jag vet att jag var våran enda målvakt...
Precis som jag skrev förut, vill jag utvecklas med det jag gör,
och jag kände att jag inte skulle göra/ har gjort det de senaste åren i Järnas damlag.
Jag har stått kvar på samma ruta alltför länge, och vill ta ytterligare ett steg,
vilket jag tror jag gör i New Mill.
Eller jag känner redan efter bara 5-6 träningar, att jag redan har utvecklats spelmässigt,
även om jag inte riktigt ligger på samma nivå som de resterande spelarna eftersom de har spelat ihop i ett antal år och vet varandras spelstilar.
Jag tycker att jag redan har kommit in i laget väldigt bra,
att jag stortrivs, med spelarna, tränarna och alla som är inblandade i damlaget.
Jag är nöjd  med mitt val, även om jag fortfarande känner lite att jag sviker Järna...
Men som jag alltid har sagt och känner så kommer Järna vara mitt HJÄRTA oavsett vad,
för det var där jag började spela fotboll, där jag sparkade en boll för första gången,
alla fina och underbara minnen av ledare, spelare, vänner osv, finns i just JÄRNA!!

Jag är ledsen om ni känner er svikna, men ni skulle förstå mig om ni var i samma situation,
jag tror att ni skulle känt och gjort samma sak som jag valde att göra.
jag kommer komma på era hemma matcher (om jag inte har match samtidigt) och heja på er
minst lika mycket, oäven om jag kommer stå vid sidan av planen istället för mellan stolparna!
Vi kommer träffas hur som helst!
så tro/känn inte att ni har blivit av med mig föralltid!
Vi kommer höras, vi kommer ha lika kul (skratta, driva, reta, skoja med varandra
precis som när jag spelade för/med er).
Jag kommer sakna er!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0