R.I.P Helena Rabén <3

Marie Fredriksson - Tro


Takida - Reason To Cry


Alter Bridge - In Loving Memory



Något som man aldrig vill ska hända,
hände den 5 November 2010 :'( ♥

Helena Rabén,
den glada och trevliga tjejen som spred sin glädje till alla,
öppnade sina ögon för sista gången i fredags :' ( ♥
Det finns inga ord som beskriver känslorna just nu,
hur tomt det känns att inte ha dig vid våran sida... :'( ♥
Jag kände henne inte så jätte bra,
men dom gångerna vi träffades i skolkorridoren,
och pratade med våra gemensamma vänner,
hade hon jämt ett leende på läpparna,
skrattade,
spred lycka till alla
och hon var helt underbar ♥
Jag önskar verkligen att jag hade lärt känna henne
betydligt bättre...
Vill bara kunna backa tiden till då allting var bra,
till den dagen då du fortfarande var i liv... :'( ♥

Mina tankar går till hela hennes familj och hennes närmaste :(
Lider verkligen med er, efter denna sorgliga bortgång :( ♥
Det är svårt att förstå,
att ens lilla älskling har stängt sina ögon för alltid :'( ♥
Jag hoppas att du, Helena här det bra i himmelriket,
och sprider lika mycket glädje och lycka som du gett oss ♥
Du är älskad och saknad av extremt många,
och kommer alltid att finnas i våra tankar,
nu och för alltid ♥
Du har gett oss så många fina minnen och gett oss ett
gott skratt i din närvaro!
 Vi kommer sakna stunderna med dig :'(
Gud vill ha tillbaka sin finaste ängel alldeles för snabbt... :'( ♥

Vi lever för dig,
enda tills den dagen vi återigen ses!♥
Vi kommer bära med dig vart vi än går,
tills dagen då vi återförenas ♥

VILA I FRID GUMMAN!


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0