Samma jävla misstag igen...

Hade en hur underbar dag igår,
träffade en person och skrattade, skojade och hade otroligt roligt med.
Senare skulle han träna å jag iväg och övningsköra :)
Gick fan hur bra som helst ! fick köra hem ifrån " Inget" :D
Därefter åkte vi och hämtade denna person i Vagnhärad för att
han sedan skulle sova hos mig!
Vi hade hur kul å mysigt som helst, med mycket film tittande!
Ju längre kvällen blev desto bättre blev den !
En underbar å minnesvärd kväll!

Vi blev tyvärr tvungna att gå upp jätte tidigt p.g.a att jag skulle iväg
till Scanias Hälsocenter halv 9 :/
Begav oss till tåget å sa hejdå.
Strax därefter vände allting...
Allting blev tvärtemot från igår...
FAN att jag aldrig lär mig...
Begår exakt samma misstag... IGEN !!
Förstår inte varför jag inte kan lära mig av mina misstag...
Denna dag känns redan nu helt förstörd...
Likaså våran vänskap tack vare allt de här...
Känns så tomt...

Allt e förjävligt just nu....
</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0