kallt...

Vaknade upp i morse (runt 3 tiden) av att jag frös som aldrig förr.
Jag förstår inte riktigt hur jag kunde frysa, eftersom jag hade det tjockaste duntäcket i huset, joggingkläder
och tjocka strumpor på mig... :/
Känns som om jag börjar bli sjuk...
Har väldigt ont i halsen, hostar hela tiden och jätte ont i ryggen... :/
Vill bara få bort smärtan ...

Men men sitter nu i skolan och kallsvettas...
Väntar på att engelska lektionen ska börja.
 vi ska börja med något nytt projekt tillsammans med
naturkunskapen.
Det kommer bli ett stort arbete... usch :/

Måste gå nu, vi höres!
Puss å kram alla blogg läsare !
<3





Längtar tillbaks till sommaren....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0