Piss morgon...

Hej Hej !

Dålig uppdatering, jag vet...
Hade fullt upp hela förra veckan,
med skolan och förberedelser för helgen.
Mer om det senare + bilder ifrån veckan/ helgen :)

Sitter nu i skolan och väntar på att få prova studentmössa (15.00).
dagen har inte varit den bästa, om man säger så...
Första lektion hade vi Matte C prov (första provet i kursen) och det
gick som det gick (ett stort IG väntar jag mig att få)...
Kunde allting igår när jag repeterade med min snälla mormor och var 100 %
säker i morse, men tror ni inte att jag får
världens blackout och glömmer allting när jag tittar på första talet? JO!!!!
Jag tittade på talen och ville bara lämna in provpappret på en gång...
Bra start på kursen...
Men i alla fall, jag gjorde mitt bästa även om jag inte kunde svara på typ 4 tal av 13 :o
SKIIIIT DÅLIGT !!!!!
+ att läraren inte hade gått igenom allting (kändes det som)... han hade även
gjort allting 3-4 ggr svårare än vad talen va i boken å dom
hade jag väldigt mycket problem med..!
Inge kul, för jag hade lovat mig själv att inte få ett enda IG under min skolgång,
 men det räckte troligtvis bara tills idag... :/

Men men orkar inte tänka på det just nu!
Längtar tills ikväll då det är första träningen med New Mill Indians (Nykvarn) :D
Eller ja, min första träning eftersom jag varit sjuk.
Det kommer bli jätte kul och jag ser verkligen ifram emot de, även
om min kondition inte är på topp för tillfället, men det ska jag ändra på! :D
Vi har även coopertest med breddidroten imorgon.. USCH!
men det är bara å springa på så man kommer därifrån snabbt, haha.
 Lycka till, till mig xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0