Minnes värd dag!

Dåligt med inlägg igen.. Sry!
Kan berätta lite nu vad jag gjort de senaste dagarna.
I tisdags var jag sjuk, hade feber, halsont och hård hosta, inge kul så jag blev 
tvungen att vara hemma ifrån skolan :/
I onsdags fick jag tillbaka mitt kemi prov- MVG :D stolt tjej! sen blev det att
bara ta det lugnt.
I torsdags åkte jag och mamma till Scania Hälsocenter i syd för att jag skulle ta bort min 12
stygn på ryggen som hade låssnat. Tog det  sedan lugnt med familjen samt fixade tills fredagen.
I fredags hade jag studiedag. Fett skööönt! men dagen började inte bra. väcktes axv att ringklockan (till ytterdörren) hade hakat upp sig så det tjöt i hela huset -.-' det visades vara en kille som skulle leverara hushållspapper till oss. när han sedan märkte att klockan började tjuta tror jag att han trodde att det var vårat larm, så han ställde lådan på trappan och åkte sin kos... :o
Asså schyst för mig som försökte sova! -.-' men aja.... Hela fredagen blev till att städa, plocka undan i hela huset osv. till min tjejmiddag kl. 18. Det skulle bli helt underbart! Det blev lite stressigt men det va det värt! När alla sedan kom hade vi många underbara och underhållande timmar tsm! :D Minnes värt !! <3 (bilder kmr längst ner)

Detta fick jag av dom bästa och mest underbaraste tjejerna:

 - 2 tröjor
 - Ett ordförklarings spel
 - Blommor
 - Pressentkort på H&M (200kr)
 - Presentkort på bio (150 kr)
 - Ögonskugga
 - Ett långt halsband
 - 6 par örhängen
 - Nagellack
 - Prinsessmålarbok (haha)
 - Presentkort på The Body Shop (makeupsrådgivning)
Tack till ALLA <3

I lördags åkte jag in till S-tälje för att titta på Telge och Kings matcher (basket för dom som inte vet). Båda lagen vann, 75-74 respektive 76-74 :D Woohoo Grattis!
Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av sista dagen som 17- åring :D eller njutit och njutit kanskejag inte ska säga.. har suttit och pluggat och suttit vid datan hela dagen!
Snart blir det att titta på "Ensam mamma söker" med familjen :) kul!

 
 
 


Tack för en minnesvärd kväll !!!
Älskar er alla!!!
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0