WOOHOO 18 ÅR !!! :D

WOOHOO ÄNTLIGEN 18 ÅR !!! :D
Som jag har längtat !
Egentligen händer det inte ngt spec (mer än att få gå ut på krogen) men
att bara fylla 18 år stort!
Man känner sig kanske lite vuxnare (eller knappt de) men ändå
helt fantastiskt :)

Dagen började bra (men lite stressigt) med mycket fina presenter ifrån
min älskade familj :D
Dagen i skolan var oxå bra å träffades sedan Sofia på tåget hem :D
Dagen blev bara bättre å bättre !
På kvällen fick jag även ännu en present 32 TUM PLASMA TV :D
SKIIIIIT SNYGG!
Så himla glad ! :D
TAck så jätte mycket !

Nu blir det att bara njuta av den sista timmen av min 18 års dag :D
Hare bra tils vi hörs nästa gång !
Puss hej <3







Tack för allt !! <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0