Agilitytävling i e.m ! :)



Sitter nu i skolan och skriver en idrottsuppgift,
eller ja försöker, haha.
En jobbig uppgift som ska svara inskickad på torsdag kl.11 senast...
Så ja kanske ska fortsätta skriva... :/

JUSTE, i eftermiddag ska jag, Elin och Milica på agility (vårat projektarbete) tävling :D
Elins hund Molly ska vi följa under dessa månader, för att se hennes
utvecking och hur snabbt hon lär sig olika moment! :)
Vi ska även ta en hel del bilder och videofilma både tävlingar och träningar.
Det kanske inte låter så jätte kul,
men jag tycker att det ska bli väldigt intressant att följa en hunds utveckling i läran om nya tricks :)
Kommer bli lite spännande tanke på att det här är helt nytt för mig samt
en ny miljö :)

Men i alla fall, nu ska jag fortsätta skriva på uppgiften så att
jag slipper sitta hela nätterna och torsdag morgon ända in i sista sekund -.-
vi hörs !

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0