Att sitta från kl.8.10-16.15 å göra prov, tar verkligen lusten ur en...


Nu e högskoleprovet avklarat iaf,
sköööönt som fan!
Haha de va verkligen på håret att jag kunde hålla mig vaken,
denna dag, de e bara å fråga Madde
som satt bredvid mig å typ skratta varje gång hon titta på mig xD
Skönt att ha de avklarat nu iaf!
Nu kan jag lägga ner tiden på å göra klart projektarbetet istället
som ska vara klart imorgon (inskickat å klart senast 8.30 på måndag morgon, men ah imorgon)...
Lycka till me de,
men de e verkligen ett måste, annars IG...
*SUCK*

Aja de e väl bara å börja skriva...

Britney Spears - Big Fat Bass feat wil.I.Am


Britney Spears - Up N' Down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0