Du är den som får mig att hoppas, du är den som får mig att le


 Jobbade på Scania cup tors-lör tillsammans med mamma, Johan, Martin & Johan.
Riktigt kul, men efter 3 dagar va man rätt trött på att höra de nordiska språken;
bara omringade av personer ifrån Norge, Finland, Danmark, Island och självklart Sverige ^^
haha !
Grattis till södertälje tjejerna till guldet & södertälje killarna till silvret :D

Både lördag och söndag låg jag ute i solen och sov,
riktigt skönt !
så himla härligt att våren/sommaren är här !
ÄNTLIGEN!! :D

Träffade även Mickis hela kvällen igår ! :D
Riktigt kul å trevligt med mkt skratt & prat!
Saknat de, måste vi göra oftare :)

Pratade även med Anton hela kvällen efter att jag å Mickis sagt hejdå :D
Han e verkligen världens sötaste!! (A)
Vill bara träffa honom & hålla om honom<3
Alltid lika mysigt å roligt att prata med Anton,
han får mig jämt att skratta & känna mig speciell (A)
I like him ALOT<3





För jag känner så här
jag tror att jag är kär
känslorna bubblar inom mig
det känns så bra
Jag gillar dig mer & mer
varje dag!
Saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0