Snart står man där med det efterlängtade körkortet, hoppas jag !


Godmorgon alla bloggläsare! :)

Min dag har redan börjat riktigt bra,
steg upp när klockan ringde 5.40 för att fixa mig lite
(så att man inte såg ut som ett nyvaknat spöke^^) 
för att sedan övningsköra in till stan.
Jag skulle nämnligen övningsköra med körskolan för första gången
å självklart kl.7.
Hon som jag körde med var väldigt bra och gav mig bra information hela turen igenom.
Vi körde runt i Södertälje, upp på motorvägen och in på smågator.
Allting gick väldigt bra!
Enligt hemma behövde jag bara ta 3-5 dubbellektioner till på körskolan å
sen står jag där med körkortet! :D
vilken skööön känsla jag fick inom mig!
Det var bara några få justeringar som hon tyckte jag skulle finslipa på,
annars ingenting speciellt :)
Hon tror att jag kommer kunna ta körkortet senast i juni månad,
de e fan bara 2 mån kvar :o
Skönt, men ändå skiiiiit,
DAGS Å PLUGGA TEORI NU DÅ!
haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0