Snart är det dags, känns som om jag fortfarande står på ruta ett och är helt förvirrad/osäker på vad jag ska välja...


Naprapat utbildningen/kursen var väldigt intressant ! :)
Allting kändes så nytt å främmande när man kom dit, man kände ingen,
skolan var en helt annan miljö än man är van vid och
allting runt omkring.
Kursen höll på från kl.9.00-16.00 (bara teori med raster självklart).
Visst de här låter kanske inte så jätte kul, men lördagens kurs handlade bara om anatomi
och alla kroppens muskler/nerver/leder/ben osv.
Det låter som sagt inte så värst kul, men det är rätt intressant
om man är väldigt insatt i allting som sägs och själv håller på mycket med träning.
Kan bli lite långtråkigt i vissa perioder, men då blir det oftast en liten rast
för att man ska få nya krafter.
Lärarna som undervisar var väldigt bra!

I söndags var jag tvungen att ta 07.02 tåget ifrån hamn -> Stockholm Central
för att jag skulle hinna i tid till utbildningen.
Utbildningen kommer vara i tre helger, fast varje helg
omfattar olika moment.
Det blev lite anatomi i igår oxå, men mest idrottsskador
som var väldigt intressant, tanke på att jag själv har varit med om ett antal skador under mina år
som både basketspelare och fotbollsspelare ^^
Som sagt är man själv insatt i ämnena så är det mer intressant än om man
inte är ett dugg insatt i det.
Fick sluta tidigare, så drog till centralen för att möta upp en killkompis- Jocke :)
Blev bara att vi sågs i 1 tim, innan jag blev tvungen att ta tåget hem.
Hade trevligt, med mycket prat och skratt!

Som vanligt blev det mycket messande med Casper, vilket alltid e lika trevligt!
E väldigt glad att jag träffade dig !<3

Sen har jag inte gjort så mycket mer i helgen.
Rätt seg på kvällarna pga. tidiga mornar och rätt långa resor till Kräftriket,
där högskolan ligger.
Veckan kmr se ut så att det blir mycket plugg inför de kommande proven (ons, tors & fre) och inlämningsuppgifterna...
Suck! att de aldrig kan ta slut...



UNDERBART VÄDER IDAG, BTW!!! :D
ME LIKE!!!!
<3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0