Äntligen!



Har precis lagat mat till hela familjen :)
Känner mig fett duktig, haha !
Nu blir det att äta, å sedan dra till träningen :D
Första träningen sen uppehållet (mer än 1,5 mån) å de känns as skönt!
Saknat de som faaaaaan!
Skulle egentligen ha haft egen träning (löpning) minst 2 ggr i veckan,
men för mig blev det inte ens 1 gång i veckan,
tror jag sprang 3-4 ggr under hela uppehållet xD
UPS (A)
NÄ men nu blir det att börja satsa igen, nu när matcherna drar igång redan på torsdag!
Fan va kul de kmr bli!
Taggad som fan!
Ska äntligen få slänga sig på konstgräset igen, haha !

Nä men ska nu slänga i mig maten, byta om å sedan övningsköra till träningen!
Meddelar senare hur de gick!
Vi höres!

Puss på er alla!
<3


Bilden tagen innan jag började i laget ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0