Drar till stranden trots allt !


 
Äh nu orkar jag fan inte sitta här inne längre,
jag tror jag drar ner till stranden & havet ändå.
Blir bara långtråkigt å sitta här vid stugan när resten av familjen ligger
på stranden å nu när mormor & morfar ska åka iväg å handla..
Får smörja in mig mer ordentligt idag när jag väl ska sola!
Ska först å främst hitta familjen på stranden å sen srpinga
ut i havet å bara njuta!!
Mamma skickade ett meddelanden att det var varmare i havet idag än igår
å igår var det runt 21-22 grader.
Låter inte helt fel!

Nä men vi hörs senare, även om det har blivit ett antal inlägg redan, haha!
Puss å kram!



Miss you, and you know it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0