I´m not cute, I´m not sweet, I´m not perfect... But I´m trying

Boyce Avenue - Every Breath


Idag har man inte gjort något speciellt.
Dagen i skolan gick ärligt väldigt snabbt, hade bara 1 lektion,
hela förmiddagen iofs men ändå.
Kan säga att ingen fattade någonting av det vi gick igenom ^^
Jätte bra lixom!
När vi sedan hade fått i oss lunch var det dags för fotografering.
Ett klick å sen va det klart !
Därefter slutade vi för dagen - kl.13.00.
Riktigt skönt faktiskt !
Åkte sedan direkt till Södertälje för att sätta mig på trafikskolan å plugga lite.
Gick väldigt bra tycker jag!
Tog sedan 17.24 bussen hem å satte mig här vi datan, som jag har suttit vid sen 17.50 någonting^^
Borde börja plugga lite inför tentan som vi har nästa fredag.
Många kan tycka att "Varför börja plugga nu? Det är ju 1,5v till dess!", men jag kan säga att
det vi har tenta på e någonting som jag aldrig har läst å ah fattar knappt någonting xD
Bäst å börja lite smått iaf, så får vi se när jag börjar plugga på riktigt :)
Biokemi here I come xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0