No matter where you are, you´re always in my heart


Ledsen för dålig uppdatering,
men har inte mått så bra de senaste dagarna
å gör de fortfarande inte...
Har knappt sovit ngt, knappt ätit ngt, gråtit flera ggr om dagen,
gråtit mig til sömns, vaknat upp flera ggr under natten å haft svårt att somna om,
varit rätt okontaktbar, har hur mkt som helst som cirkulerar i mitt huvud som påverkar allting
runt omkring mig osv...
Vet inte vad jag ska göra,
vet inte vad jag ska säga,
vet inte vad jag ska ta mig till...
Det enda som jag vill just nu e att allting ska bli som förr,
även om jag vet att de inte kmr bli på det sättet...
Önskar bara att du hade gett de en chans...

Tänker på dig dag in å dag ut,
du e de enda som betyder ngt för mig,
du e de enda som cirkulerar i mitt huvud.
you're the only one for me
,
I know it
even if you don´t believe
it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0