Slänger inte lite nya låtar, riktigt bra!

Chris Mhina - Last Dance


Medina feat. Chris Mhina - Med Mig Då


Medina Ft Ken ring - Nu när du inte finns här


Chris Mhina - Give You My Heart



Kände att jag behövde lägga in lite mer låtar.
Så här ovan har ni fyra bra låtar som jag ärligt aldrig hade hört förut.
Vet inte om det bara e jag, men jag har inte så stor koll på om vissa låtar e nya eller inte.
haha lite pinsamt när jag tänker efter eftersom musik ändå e mitt liv!
haha, men men det är samma sak när det gäller när ngn frågar om låtarna/artisterna : "vilka/vem e det är? Vad heter låten?"
Typiskt mig egentligen!!! haha
Eh, kan ju inte vara som alla andra, eller hur ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0