The more I think, the more confused I get


Sluta tidigt idag - SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!
För mig började dagen med en körlektion kl.7,
tog därefter 8.27 tåget ifrån Östertälje.
Kom till skolan till 9.40 ungefär.
Enda lektionen vi hade var Fysiologi - cellbiologi.
Kan vra lite intressant, MEN då ska man ha en bra lärare som man hör vad han säger :s
Spelar ingen roll ifall man sitter längst mer i samlingssalen (längst fram),
man hör inte ändå + att han bara svamlar känns de som xD
As bra, när vi har första tentan nästa fredag... -.-'
Men men vi fick sluta halv 12 idag iaf, så de vangt positivt :)

Men som vanligt när jag åker någonstans så gör jag alltid ngt som e typiskt mig ^^
Bara kolla när jag skulle hem ifrån Anton - somna på tåget, vakna upp i Sthlm (A)
Nu var det så att jag tänkte att jag tar Västerhaninge tåget till Älvsjö å byter där till Södertälje tåget,
istället för att vänta i Sthlm.
Satte mig på tåget å så va det inge mer problem med de.
Däremot så tänkte jag inte på att hoppa av när dom ropade just "ÄLVSJÖ",
utan det kom jag på när jag var i Handeln (eller ngt sånt, 2-3- stationer efter Älvsjö) xD
Så det var bara att hoppa av tåget där, ta Bålsta tåget tillbaka till Älvsjö å snabbt byta till Södertälje xD
Asså jag måste ha sett helt vilsen ut!!!! HAHAHAHA
Å det såg nog inte så mkt bättre ut eftersom jag var klädd som en indian, målad i ansiktet med ränder å gick runt osäkert xD
Asså egentligen HUR LYCKAS MAN !!!!???!?!?!?
HAHAHAHHAHAHHAHAHAH de e lixom typiskt mig sånt här ! xD

Jag kom iaf hem tillslut... xD
Åt lite när jag väl kommit hem å satte mig här vid datan.
Har gjort 2 teoritester samt börjat renskrivit allting som jag slarvat ner under lektionerna.
Tkr jag har varit duktig :)
Nu blir det att fortsätta renskriva så jag har det avklarat!
Vi hörs säkert senare !!

Puss å kram allesammans!
<3


UPS!!! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0