Umgicks med nga från min blivande klass - AMAZING!



Igår (lördag) åkte jag till Gärdet i Sthlm för att träffa några från klassen :)
Vi hade bestämt oss för att lira lite fotboll å bara umgås samt lära känna varandra lite mer :)
Tyvärr blev vi bara 8 pers, men hade riktigt kul ändå!
Vi blev 6 svenskar å 2 norrmän!
Det var uppehåll till kl.16.30 någonting innan det började ösregna.
Det hindrade inte oss från att fortsätta spela :)
Fan va kul vi hade i regnet!
Klidtacklingar, stora misstag som bidrog till mål v de andra lagen, mycketskratt å skoj.
Det blev även mycket "payback" i duellerna. :)
Riktigt kul hade vi, synd att det inte kom fler !
På vägen hem så kändes det som om man inte ville sätta sig ner på tunnelbanan, pendeltåget eller på bussen,
pga. att man var dyngsur.
Säterna blev jätte blöta ! haha
Man kände sig lite uttittad där man gick helt dyngsur, men men vad ska man göra åt vädret ;)
Jag kom hem runt 19.30 tiden å hoppade direkt in i en VARM DUSCH!
Så himla skönt !
Åt lite tacos å satte mig framför tv:n med familjen.
Kollade först på ngt humorprogram å därefter filmtittande.
Riktigt mysigt!
Pratade även med söta Anton i tele en stund :)
Snacka om att jag saknar honom!!!! :'(<3
Somnade väl strax efter 1 någonting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0