Aldrig kul med tuff start i skolan...


Sitter nu å skriver rent mina skoluppgifter... fortfarande !
Tar längre tid än jag hade trott...
Har iofs gjort lite annat i mellan åt så de e kanske förklaringen till att jag inte e klar, hehe.
Får därmed skylla mig lite själv... tyvärr... hmm...

Kul att jag sitter här ensam medan resten av familjen sitter framför tv:n (robinsson tror jag)...
Vill oxå göra ngt annat, men måste skriva klart detta,  *SUCK*
Tur att jag messar lite med Anton iaf (A)
SNACKA OM ATT JAG SAKANR HONOM MED HELA MITT HJÄRTA!! :'( <3

Nä men nu MÅSTE jag ärligt skriva klart !
De här kanske e de sista inlägget för ikväll, vi får se.
OM det är det sista, så säger jag godnatt sov så gott redan nu! :)
Puss å kram på er alla !
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0