Åter igen är man hemma själv en fredagkväll...


Idag har det väl inte hänt så jätte mkt sen man steg ur sängen vid 10 tiden.
Åt frukost (händer väldigt sällan) å satte mig direkt å pluggade en stund
innan mamma ropade att vi skulle fixa naglarna och färga mitt hår mörkare så att vi skulle ha det klart till kvällen då det självklart blir att kolla på idol finalen! :)
Blev riktigt nöjd med färgningen av håret, iofs e det den färgen jag brukar färga till när utväxten börjar komma, men det här gången vart det ändå lite bättre å lite mörkare eftersom vi hade färgat mitt år för 1 månad sen kanske så vi gjorde en liten förbättring bara. Tack mamma!
Därefter blev det återigen att jag satte mig ner med nervsystemet, inför tentan på tisdag.
Fick passa på när man var ledig från skolan idag å hade hela dagen på sig att plugga utan att komma med några bortförklaringar, speciellt inte när man har en morsa som kollar en hela tiden ;p
Blev sen även att kolla kläderna tills imorgon om vi hade allting, när vi ska iväg till Globen på julbord och på en julgala efteråt med massa olika artister (har nämt det i ett tidigare inlägg någon gång).
Kommer bli riktigt nice!

Nu sitter man ensam hemma ikväll igen, eftersom brorsan ska till Globen med Madde för att kolla på finalen live å mina päron åkte iväg på basketmatch för 30 min sen ungefär å kommer inte hem förrän närmare 21 tiden. Så det blir att underhålla sig själv fram tills idol börjar, dvs. plugga...
Hade tänkt åkt upp till Globen jag oxå, men eftersom jag ska ut med jobbet imorgon å behöver plugga så blev jag tvungen att tacka nej till dett erbjudandet....
Hade varit grymt å sätt Robin live! Han har en sån grym röst! Love him! :)
Amanda kan ju bara slänga sig i väggen, hon förstör ärligt bara låtarna hon sjunger!
Usch gillar henne inte... men det finns nog dom som tkr tvärt om!
HEJA ROBIN! <3

Nä men nu blir de å ta bilen å åka till Ica för att köpa något tills ikväll.
Lite smått å gott tkr jag att jag e värd iaf, hehe.
Puss å kram på er !
Slänger in något inlägg lite senare!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0