Fortsätter med lite allmän info om vad som hände förra veckan...



Onsdag 21:a : Massage i skolan, as sköööönt. Pappa hämtade upp mig i Södertälje Hamn vid halv 5, åkte sedan å hämtade upp Pontus. Han skulle hänga med mig hem för att få lite massage (A)
Eftersom han aldrig varit hemma hos mig vart de lite att man visade honom runt å satt å pratade lite allmänt upp på mitt rum. Han fick även se lite skisser som jag har ritat under en längre tid å han blev ritkigt förvånad att de va så pass bra (enligt honom). De va abra å tacka å ta emot, haha(A)
Masserade honom sedan ett bra tag å han bara låg där å tog det lugnt, helt avslappnad :)
2,5tim senare höll jag fortfarande på med massagen, haha. Kalla mig galen men jag kunde hålla på hur länge som helst (A) haha. Tillslut blev de att Pontus sa åt mig å gå å äta (magen hade tydligen kurrat i över 1 tim typ) xD  Satt å prata å skratta tills klockan blev 21 någonting, å han skulle egentligen ha varit hemma vid 19 för att ha hjälp en polare med någonting, men så blev de då inte hehe ;p
Skjutsade sedan hem honom, eller ah efter att ha varit förbi Ica Maxi å köpt mat till honom.
Pontus e verklgien hur söt som helst, en svärmorsdröm :$ han e perfekt på alla möjliga sätt! Skulle nästan kunna säga att jag älskar honom, tihi. Han e verkligen världens bästa vän, sen får man se vart de leder med tiden för de e lite annat som står i vägen som måste bort först (inget jag kmr ta upp här..) <3
TACK FÖR EN UNDERBAR Å TREVLIG KVÄLL!!! <3

Torsdag 22:a :   JULLOOOOOOOOV!!!!! :D Fan va skönt!!! Avsluta detta år med att sluta massage lektionerna kl.11.15! As skönt! <3 Åkte ner på stan i Tälje för att vänta på 14.52 bussen hem. Träffade 2 tjejer, Malin å Jessica, som behövde lite sakråd till julklappar, haha lite sent ute men äh de löste vi tsm :)
Tog bussen till Järna station, för att jag skulle förbi tandläkaren å sätta dit ett nytt tandsmycke eftersom de förra hade ramlat av i juli typ. Riktigt snyggt blev de. De roliga va att han som satte dit smycket va kollega med Linnéa, för hon ringde upp mig när jag va på väg hem i bilen å berättade de, haha. Åkte förbi Ica först å köpte en liten tomte som sitter å läser till Pontus, som jag skulle ha med mig sen när jag skulle hem till honom på filmkväll - RIKTIGT MYSIGT!!! :D
Tog bilen till honom vid kl.22 eftersom han hade hade en polare där innan. Han va hur söt som helst när jag kom, vilket han jämt e (A) Han ville knappt ta emot julklappen men tillslut så gjorde han de ändå. När han väl öppnade den så ville han inte alls lämna tillbaka tomten, han va jätte glad å tacksam att han hade fått den, tanke på att de va de enda julsaken han hade i sin lägenhet (vilket va anledningen till att jag köpte den, han måste ju ha lite julkänsla iaf). Kändes bra att han gillade den (A) :D
Hela kvällen va hur mysg som helst, speciellt när han satte på en skräckfilm oxå :o haha han hade ju sätt den tidigare så han visste ju när de kom ngt läskigt så han bara skratta när jag hoppade till, haha lite kul faktiskt! När vi kollat klat på filmen va klocken efter 12. Vi låg i hans säng å bara pratade om allt möjligt, skrattade, retades, drev med varandra å myste allmänt. Ville verkligen inte därifrån men de va nog bäst å åka hem när klockan visades vara 04.35 (A) å mina päron sa innan att jag INTE skulle avra borta alltför länge, hehe. När jag åkte va Pontus verkligen hur gullig som helst, men ville inte släppa taget om honom när man kramade honom hejdå :( världens sötaste som sagt <3
låg å smsade med honom när man väl kommit hem, tills man somnade vid halv 6 någonting (A) <3


Pontus <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0