I have only one wish, and that´s to be with you <3


IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA,
MEST UNDERBARASTE
Å
MEST VÄRDEFULLASTE PERSONEN I VÄRLDEN 21 ÅR!!!!!!! :D
GRATTIS ANTON !! <3

Önska verkligen att jag hade fått vakna upp vid din sida i morse,
gjort iordning frukost på sängen å bara legat å njutit av att få vara dig nära<3
Å fått fira din dag, tillsammans med dig, din familj å dina underbara vänner :)
Tyvärr ligger jag hemma i min säng å e fortfarande sjuk, trots att det e på förbättringsvägen...
Önska jag kunde boka en resa nu för att få vara med personen som betyder allt för mig!
Livet e inte rättvist ibland...
Hoppas verkligen med hela mitt hjärta att du får en TOPPEN DAG/KVÄLL !! :D
Du förtjänar mer än allt, för du e guld värd Anton<3
Skickar många kramar å pussar till dig!
Hoppas vi ses snart, I MISS YOU!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0