Ibland e inte livet som man önskar sig att de vore


Tjenixen!

Tyvärr blev det inte så att Pontus hängde med på basketen igår.. :(
När jag kom hem till honom å han öppnade, så råkade jag väcka honom.. Stackare!
Han hade helt glömt bort att de va basket å han va verkligen ledsen för att han inte kunde gå, för han hade världens huvudvärk, å då ska han verkligen inte sitta i en baskethall med värsta livet, även om de e värre liv på damernas matcher :(
Satt kvar hos honom tills klockan slog 18.50 å matchen skulle börja 19.04, dvs. springa till bussen så jag åtminstonde bara missade 5 min av matchen :o
Hade hellre varit kvar hos Pontus å tagit hand om honom <3 Ogillar när mina vänner mår dåligt :(
Matchen slutade med 7:e raka hemma vinsten för Kings! Grymt spelat trots att dom tappade en 22p ledning till 6p i sista perioden. Tur att de höll Borås bakom sig, å vann tillslut med 89-76.
Åkte hem med mamma å pappa, å tog det sedan lugnt hemma innan de va dags att lägga sig.
Somnaden ästan på en gång, efter att ha smsat lite med Pontus, som tyvärr fortfarande hade världens huvudvärk :( Krya på dig sötnos<3




Idag, onsdag, väcktes jag av brorsan kl.10, men gick inte upp förrän vid 11.30 någonting. Fattar inte hur jag kan vara så himla trött, jag har ju lixom inte gjort ngt speciellt :o
Fram till kl.13 så vart de att plugga lite samt äta frukost, för vid 13 tiden kom min farbror för att få sin 1tim massage som han hade fått av mig i julklapp. Slutade med att han fick 1,5 tim istället, pga. att jag helt glömde bort tiden. Hahaha så typiskt mig när jag e inne i ngt som jag tkr e kul! ^^
Som tur va så hade han ingenting att klaga över när han sedan åkte hem, helt dåsig haha.
Just nu så sitter jag här å bloggar lite samt kollar facebook. Måste dock plugga oxå, eftersom jag har tenta om 1 vecka... Surt att man måste plugga på lovet, å framför allt när man BARA har 10 dagars lov oxå... Inge vidare...
Men men de e bara å bita ihop :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0