Kings match med Pontus :)


Idag väcktes jag av brorsan vid 10, men gick inte upp förrän vid 12 ungefär.
Åt lite frukost innan jag begav mig upp i mitt rum för att plugga lite. Självklart har man den oturen att man har tenta redan nästa vecka, den 5:e januari, å man börjar redan på måndag :'(
Snacka om att 10 dagars lov, INTE e okej!!!! :(
Blev även tvungen att göra rent mina skor som hade blivit snutsiga när jag va ute i söndags. Nu e dom som nyköpta!
Har inte gjort ngt speciellt idag förutom att gjort rent skorna å pluggat faktiskt.
Efter detta inlägg blir de å gå ner å fixa i ordning sig eftersom man ska dra iväg å gå på Kingsmatch tsm med Pontus, pappa å mamma :) Kmr bli awesome.
Kul å ta med Pontus för han har tydligen inte varit på en basketmatch (förutom sina egna när han spelar) på hur länge som helst, å nu e Kings uppe i vinsttempot så de ska bli kul å se om de kan hålla samma nivå som förra matchen :)
Nä men nu måste jag bege mig nedåt till badrummet, här kan jag inte sitta längre.
Å framför allt så kan jag ju inte direkt gå på matchen i pyjamas, haha  xD
Så vi hörs!
Puss å kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0