Skönt å vakna upp efter en grym kväll/natt med en person man gillar


Söndag 25:e  : Tog det lugnt hela dagen. Gjorde ärligt inget speciellt förutom att man gick igenom vad man hade fått i julklapp, installerade program på eee paden, å tog en litenpromenad med kusinerna runt 13 tiden :) annars va de bara å fixa väskan till Pontus.
Tog bilen till honom vid halv 7, åkte förbi å handlade åt honom på vägen innan jag parkerade å gick in till honom :) Jag hade även tagit med mig 3 "julklappar" till honom fårn mina päron; 2 ljusstakar, 2 värmeljushållare + värmeljus å sedan en julduk. Vi har ingen användning av de ändå så istället för att de skulle hamna på soptippen så fick Pontus de, vilket han blev väldigt glad över (A)
Vi kollade på Glee serien en stund å sedan lite av en annan film innan vi gjorde oss i ordning till utgången på The Strip :D Jag fick med honom efter ett tag, för de va inte meningen att han skulle med ut egentligen men de va jävligt kul hela kvällen :D träffade Malin, Madde, Edith, Emma å Monia (emmas polare) där oxå :D
Ju längre kvällen gick å ju mer dricka man fick i sig desto roligare kändes kvällen ! haha
Pontus polare Madicken bjöd oss på drinkar hela tiden, jätte schyst verkligen. Jag köpte ingenting själv under hela kvällen :o Pontus bjöd mig först tanke på att jag betalade inträdet åt honom, å sedan bjöd Madicken resten av kvällen<3
När vi skulle hem, började jag å ontus små gräla lite (inga kommentarer..), men sedan kom Tommie, Pontus storebror, å sa att de va hemmafest hos honom å att vi kunde slagga där. Vi åkte dit å tog de lugnt, vi spelade klädpoker å ah de gick ju som de gick haha xD xD Jätte kul va de iaf ;)
Låg å myste lite i bäddsoffan innan vi alla somnade runt halv 6-6 någonting :)
TACK FÖR EN GRYM KVÄLL/NATT!!! <3

Måndag 26:e   : Vaknade upp 9.40 å va klarvakna. Konstigt nog så va jag inte ett dugg bakis, trots att jag va full igår :S undra hur de gick till, tanke på att min kropp reagerar som den gör! Men skönt de iaf!
Tog det lugnt hos Tommie innan han skjutsade hem mig å Pontus till honom där vi slängde oss i hans säng de första vi gjorde å typ somna där båda medan tv:n va påslagen. Vi vakna till lite då å då, men somnade sedan om nästan på en gång. När vi väl va vakna så låg vi å pratade, men tanke på att han va jävligt bakis å jag trött så blev de mest att vi låg å sov. Efter att både mamma å pappa ringt å äckt oss, hoppade jag in i hans dusch å gjorde mig lite iordning tanke på att familjen sedan skulle till farmor å farfar direkt. Kände att jag behövde fixa i ordning mig lite iaf. La mig sedan i hans säng igen innan de va dags att dra sig hemåt... Det va inget man ville, tanke på att de va så skönt å ligga i hans säng å bara känna hans närhet + att man vill inte lämna sin absoluta bästa vän när han inte mår på toppen samtidigt som att han e så himla sööööt mot mig! <3
Hemma hos farmo å farfar blev de att vi åt kalkon, potatis, gelé å gräddsås, alltid lika gott! <3
Efter efterrätten blev de att jag la mig i pappas gamla säng å somnade. Kollade lite på dokumentären om Peter "Foppa" Forsberg, men det blev tyvärr inte mycket...
Blev lite smsande med sötaste Pontus, men somnade seda direkt när jag kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0