Finns bara en vinnare å de e du!


Moa Lignell - When I held ya



Breaking Dawn Part 1, var riktigt bra faktiskt !
Hur dom hade fått till alla detaljer å alla små händelser.
Va riktigt nöjd efter att ha sett klart den i torsdags, innan det bara vart att stänga av datorn å slagga.

Väcktes tidigt (för att vara sjuk) på fredagen,
självklart för att mamma va hemma -.-'
Jag tyckte att jag gjorde mer än jag skulle ha gjort tanke på att jag fortfarande e sjuk:

* Städade rummet noggrant
* Dammsög utanför mitt rum (hallen)
* Blev tvungen att städa toaletterna (HALLLLLÅ!?!?!? :O)
* Hjälpa mamma å baka (inge bra om jag e sjuk, men ah)
* Tvätta


HALLÅÅÅÅÅ seriöst!?!??!
Sånt här gör jag lixom knappt när jag e frisk, hur tror hon att jag skullle klara av å göra allt detta när jag fortfarande e sjuk ?!
Å gjorde man någonting som inte va riktigt rätt fick man världens utskällning...
Varför inte göra allting själv då om hon endå visste hur de skulle sluta ?
Ibland förstår jag mig inte på mamma, hon e världens bästa, men när de gäller att hon vill ha saker å ting gjorda på ett speciellt sätt å att de ska vara som hon vill, då tkr jag att de e BÄTTRE att hon gör de själv, å inte ber oss andra göra de, som inte ens vet hur hon vill ha de eftersom hon bara säger "gör så" inge mer lixom. Inte visar hur man ska göra eller står i samma rum ens medan hon säger. Lite svårt å förstå hur hon verkligen vill ha de, för att bli nöjd.
Men men tror att alla föräldrar e lite så. De vill väl bara att sina barn ska hjälpa till mer hemma, men att de själva vet att de e bättre å göra sakerna själv.

Men iaf, hela fredagen blev de å hålla på å fixa å trixa hemma medan julmusiken rullade på. Märks att det börjar bli jul här hemma men tittar man ut....? VART FAN E DEN VITA JULEN MAN VÄNTAR PÅ!?!?
E inte så mkt för snö egentligen, men på julen å nyår SKA de vara snö på backen, de behöver lixom inte vara värsta snödrivorna, men de ska synas att de e jul !!!!! INGEN JUL UTAN SNÖ!!!

När resten av familjen väl kom hem, blev det middagsdags å sedan idoltittande- semi !
ROBIN å MOA in my heart<3
Fattar inte vad svenska folket ser hos Amanda, de enda hon står å gör på scenen e att skriva å gorma, hon föstör ju bara låtarna! Visst hon har sin egen stil å hon e annorlunda, de ser/hör jag oxå, men e hon värd å stå i Globen och vara en av de två finalisterna? NEEEEEEJ VERKLIGEN INTE!!!!!!
Skulle seriöst aldrig köpa en av hennes skivor, gillar inte hennes stil överhuvudtaget eller hennes röst/framträdanden på scenen. Nej usch! Det var som Laila sa i ett program: "Antingen är man en sådan person som älskar Amanda, eller så är man en sådan person som inte gillar henne" å jag GILLAR HENNE VERKLIGEN INTE!! Sen får ni säga å tycka vad ni vill!
ROBIN STJERNBERG - THE IDOL WINNER 2011!!!! <3 
Synd att Moa åkte, hon har verkligen den här tåren i rösten ! Love it ! <3
Somnade rätt så snabbt efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0