Lev så länge det varar


Tjatja! Vad kan man säga om dagens händelser?
Hmm.. ingenting faktiskt. Ska jag vara ärlig så hände det ingenting speciellt eller något som stacka ut över det vanliga. Gick upp halv 6, fixa i ordning mig, Fick skjuts av pappa till tåget, åkte till skolan å har suttit på lektion hela dagen och haft föreläsning om nervsystemet. Drog sedan hem å har ätit lite, sitter nu här framför denna dumburk å slänger in ett helt ointressant inlägg, hehe.
Jo juste, hämtade ut mina klinikkläder idag oxå ! Snacka om att man kände sig inne i dom, när man satte på sig dom när man kom hem. Jag kände mig rätt stor å stolt i kläderna å lite hemma faktiskt. Kommer bli riktigt kul när vi får komma till skolans klinik å börja ta emot våra egna patienter! :D
Ser fram emot det jätte mycket, vilket jag tror alla i klassen gör!

Hmm.. jadu vad kan man blogga om mer då...?
Att jag tillhör en familj som inte e sm alla andra. En mening säger nog allt om oss egentligen:
"Välkommen till dårhuset!"
Varje tonåring (eller i alla fall de flesta) kan nog hålla med när jag säger, att man själv bor i ett dårhus å att man har pinsamma föräldrar som gör allt för att se sina barn skämmas. Det är i alla fall så jag upplever och uppfattar de flesta tonåringar som man har träffat. Jag kan säga att min pappa är nog väre än värst när det gäller att skämma ut mig å brorsan, att han inte skäms själv! haha.
Ni som känner mig å min familj kan nog bara hålla med om att han inte är 43 år i tankarna/hjärnan utan mer som en tokstolle, busig 15 åring xD
När hans arbetskamrater t.o.m. frågar om han har småbarn, haha. HALLÅ SMÅBARN?!?! Han har lixom en dotter på 19 å en son på 17 xD
Då kan ni ju tänka er hur han e, både på jobbet å hemma, haha. Snacka om att man inte har tråkigt i hans närhet! Älskar honom å han e världens bästa pappa även om han e som han e<3
Mamma e som hon e oxå, men på henne märker man iaf att hon e 43 å kan uppföra sig som en, på alla möjliga olika platser. Lite för bra i bland, för man e ju bara tonåring en gång (bortsett ifrån pappa då) å vill leva rullan medan man kan, vilket mamma inte riktigt förstå -.-' xD
Som sagt, älskar henne trots att hon e lite för mammig ibland! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0