Avsluta meningen...


Jag har insett att min senaste kyss –
är den bästa
Jag saknar –
Rickard :(
Jag pratar – när jag är nervös xD
Jag skrattar – hela tiden, eller oftast
Jag tycker om - dig (?)
Jag avskyr när folk – är falska och utnyttjar andra…
Mina närmaste vänner är - Guld värda!
Min första vän hette – Malin
Min första kärlek hette - Johan
Kärlek är – det bästa å underbaraste, men det svåraste/jobbigaste som finns! <3
Min favoritfilm är – Ehm.. ingen aning
När jag borstar tänderna –
tittar jag mig i spegeln
När jag lagar mat – går det som det går
Jag är rädd för –
att förlora dig...
Jag önskade - att jag hade dig vid min sida...
Den värsta känslan är –  …
Den bästa känslan är – När man känner sej älskad!
Jag vill –
ha dej…
Jag är bäst på – att vara korkad xD
Jag är sämst på – vara tyst om saker som andra inte vill veta xD
Jag kommer alltid att vara –
Zandra Krull Kjelledal
Det finaste som finns – Du...
I sommar – vill jag träffa världens bästa kille!
Sist jag grät var - Igår...
Jag kan – Vara den jag är
Min mobiltelefon är - för tillfället vit/brun, annars vit/blå
När jag vaknar på morgonen – Vill jag inte kliva ur sängen xD
Innan jag somnar – Tänker jag på dej..  <3
Just nu tänker jag på att – Jag vill ligga i din varma famn...
Bebisar är – hur söööta som helst ! :D
Mitt första barn – Kommer troligtvis bli bortskämt haha
Det fulaste som finns är – Falska människor…
Jag har aldrig – Varit otrogen!
Idag har jag – övningskört me pappa å städat tills att kusinerna ska komma
På gymnasiet –
har vi en bra stämmning
Jag vill verkligen – ligga bredvid dig i din säng å bara känna mig älskad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0