ALL YOU NEED IS LOVE!


Ledsen för dålig uppdatering, men har ärligt inte hunnit sitta vid datan sen i lördags.
Har varit fullt upp varje dag.

Detta har hänt:

Lördag: Sverige vann mot Ryssland med 6-2, efter att ha gjort 4 mål
 efter bara 7.33 min ^^ Bra match!
Övningskörde sedan hem till fam. Dahlqvist
ifrån Globen, Gick väldigt bra! :D
Åt tacos hos dom å tittade på melodifestivalen, heja BROLLE!! <3
Madde hjälpte mig lite med min ipod oxå, eller visade hur jag skulle göra
för att få in mina låtar på rätt sätt. TACK!
Körde sedan hem igen!

Söndag: På förmiddagen blev det inte så jätte mycket gjort, skjutsade
brorsan till hans träning, lagade mat för att sedan övningsköra in till
Södertälje för att mina å Alins småtjejer skulle ha match :) Förlora tyvärr,
men tanke på hur matchen såg ut så va de kanske inte så konstigt...
Ingen av tjejerna lyssnade eller gjorde som vi sa till dom, utan körde
bara sitt eget spel, å hur gick de? 10p förlust -.-'
men men, körde sedan hem igen, för att hinna hem till min träning.
Träningen gick väldigt bra!
Somnade väldigt sent, låg nog å smsade liiite för länge (A) haha

Måndag: Skola till kl.16.00, elevrådet gick runt och bjöd på geléhjärtan och filmtittande. Väldigt mysigt!
Pappa hämta mig efter så jag fick övningsköra till
stan för att hämta upp brorsan vid stationen å sedan åka till elgiganten
för att kolla ny mobil till mig. Kollade på den här "htc Desire Z" , men den
skulle inte han som vi pratade med rekommendera så vi
får leta vidare vid ett annat tillfälle ^^
När vi väl kommit hem blev det att hjälpa pappa med maten,
för att sedan sätta oss framför tv:n och kolla på Södertälje Kings- Luleå matchen (basket).
Förlust med 10p, inge bra match alls av Kings...
Kollade sedan på spårlöst, riktigt bra faktiskt!
Gjorde även lite på projektarbetet,
skrev dit lite grejer på framsidan och ritade lite mönster runt varje bild med silverpenna.
Blev rätt snyggt om jag får säga det själv, haha.

Därefter blev de att sova...

JUSTE GLAD ALLA HJÄRTANS DAG (i efterskott, men ändå)! :D
puss på er!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0