It will never stop...


Vet ärligt inte vad jag ska skriva, så de blir kanske inte ett så jätte långt inlägg ikväll, men vi får se.

I fredags efter skolan, tog jag bussen hem till Rickard
för att vara med honom ett par timmar innan jag blev tvungen att
åka tillbaka till Södertälje för träning.
Alltid lika mysigt och roligt hemma hos honom :D
Tittade inte bara på film den här gången, utan jag spöade även honom
när vi spela xbox :P eller ah hade väldigt tur om man säger så (A)
Tack för dom 3 timmarna <3

Träningen med småtjejerna gick väl egentligen inte så jätte bra,
eftersom ingen lyssnade, varken på mig eller Alin -.-'
As jobbigt, men de e väl ngt man får räkna med som tränare oavsett sport ....
Fick även skjuts av mamma hem för att ha en trevlig familjekväll tillsammans.
Det blev att vi tittade på "Let´s Dance".
Gick och la sig rätt tidigt.

I lördags hade tjejerna match mot Rhinos.
Dagen började bra för mig, eller ah "bra"...
Det började med att jag skulle ta tåget in till Södertälje,
när vi var mellan södertälje syd och hamn så blev vi tvungna att stanna.
Vi blev stillastående i typ 10 min...
Jag kom försent in till centrum, och missade kvart över bussen till Fornhöjden,
fick vänta på halv bussen (då jag redan skulle ha varit i Täljehallen)..
När bussen väl kom så blev det broöppning -.-'
Väl på plats så lyssnade ingen av tjejerna på varken mig eller Alin, hela matchen igenom,
blev förlust med 41-24 tillslut.
tog sedan bussen hem och satte mig å plugga idrott.
På kvällen blev det melodifestivals tittande med familjen, och därefter film tittande (Mickey Blue Eye).
Sedan blev det att sova.

Idag (söndag) va det meningen att vi skulle haft en träningsmatch mot TUFF´s utvecklingslag i Brunnsäng,
menn den blev tyvärr inställd pga. kylan (-24grader).
Jag som hade sett fram emot matchen... :(
Tog sedan 14.19 bussen in till Södertälje för att gå på en baskettränar utbildning.
Försenad buss, så att jag kom lite sent till mötet.
Träffade även Jonathan på bussen, som jag inte har träffat på evigheter känns de som....
Lite kul å se honom igen, även om de kändes lite konstigt...
Utbildningen var iaf i 3 timmar, och den var rätt intressant faktiskt.
Sedan blev det att pappa hämtade mig för att jag inte skulle komma försent till träningen.
Vi hämtade Mickis innan vi körde hem för att hämta mina grejer.
Jag fick sedan övningsköra till träningen :D
fett kul!
Skönt att Mickis kände sig trygg med mig bakom ratten iaf (A)  haha
Träning gick väldigt bra, bästa på länge enligt tränaren!

Sitter nu och snackar med Jonas och ett antal kompisar till på msn,
innan det blir hopp i sängen.
Mycket trevligt !

Go´natt alla !
Puss och kram <3



haha oj blev inte ett så kort inlägg trots allt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0